Follow Us @theanabeautyandwellness

@theanabeautyandwellness

Monday, July 3, 2017

JADIKAN DIRI INSAN LUAR BIASA

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah, saya masih diberi kesempatan untuk menulis di sini. Dah lama blog ni terbiar kosong tanpa apa-apa info bermanfaat. Cepat sungguh masa berlalu, rasanya baru 2 ke 3 bulan tak menulis, rupanya dah nak setengah tahun menyepi. Memang tak terasa dah berbulan-bulan rupanya. In sha Allah, lepas ni saya nak cuba balik konsisten memberi info bermanfaat untuk semua.


Memang bukan senang nak berubah ke arah yang lebih baik, tapi sekurang-kurangnya kita mencuba. Betulkan? Jatuh bangun tu memang perkara biasa dah dalam hidup. Jadi, kalau nak cipta sesuatu yang luar biasa tu, maksudnya kita kena bangun balik dengan sendiri. Jangan tunggu orang lain sodok baru nak bangun. Tunggu orang membebel baru nak bergerak.

Walau susah macam mana pun, walau lambat macam mana pun kita nak bergerak balik. Asalkan ada perubahan sikit-sikit dalam diri dah cukup memadai. Bermula kembali dari awal. Yang penting niat tu ada. Bila niat kita baik, Allah pasti akan tolong kita. Bersama doa dan usaha, In sha Allah pasti kita akan dapat lalui setiap dugaan dengan tenang.

Kali ni, saya bangkit dengan menjadi seorang insan baru. In sha Allah, bila saya ada kekuatan luar biasa nanti, akan saya kongsikan dengan semua. Doakan saya ye. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment