Follow Us @theanabeautyandwellness

@theanabeautyandwellness

Tuesday, January 17, 2017

10 KEBAIKAN VITAMIN E COMPLEX



Nah! Itu dia Vitamin Cinta! Seronok dia posing di situ. Hehe... Bah, sambil kita duduk santai-santai di hujung minggu, jom kita tengok apa kebaikan Vitamin E untuk tubuh kita.

Fungsi yang pelbagai memang menambat hati penggunanya. Termasuklah saya :) Pengguna tegar vitamin cinta ni. Memang nak kena tegar ni, sebab nak awet muda kan :) Muda dan kekal sihat gitu. Itu yang paling penting sekali.

Jom kita kenal dengan 10 kebaikan Vitamin E untuk kesihatan kita. Antaranya :

1) Awet muda (ini sangat penting okay. Takde siapa yang nak kelihatan tua walaupun mencecah usia 80 tahun. Apa lagi yang nampak tua di usia yang sangat muda)

2) Membaiki peredaran darah (sangat baik untuk yang kerap senggugut)

3) Memudarkan parut (yang ni pasti ramai yang suka, siapa la nak simpan parut kan? Buruk eh! Hehe..)

4) Meningkatkan kesuburan (excited nak dapat baby lepas nikah? Lelaki dan wanita dua-dua dibantu ye. Sebab tu lah ia dipanggil vitamin cinta 😍)

5) Menjaga kecantikan rambut dan kulit kepala (rambut gugur? Botak? Nah penting vitamin E ni)

6) Vitamin cinta suami isteri (takde dah masalah dingin dingin muka masam ye suami isteri)

7) Meningkatkan tenaga seksual (ni untuk para lelaki yang lemah tenaga batin. Sila jangan malu okay)

8) Melindungi kulit daripada rosak oleh sinaran UV (bahaya tau sinar UV ni. Sebab sinar UV tu boleh timbulkan masalah kulit macam jeragat dan yang lagi bahaya boleh sebabkan kanser kulit!)

9) Mengurangkan sindrom pra haid pada wanita (penatkan kalau setiap kali period nak moody, kejang kejang, sakit kepala atau tertekan)

10) Membantu penghasilan hormon dan keseimbangannya pada lelaki dan wanita ( ni juga penting okay, untuk mengawal keinginan tarikan dan mood seks pasangan suami isteri )

Okay, itu saja nak share malam ni. Nak tau manfaat lain selain daripada yang dinyatakan? Jemput klik dan baca sini => VITAMIN E. Selamat berehat di hujung minggu :D

 


HUBUNGI

NANA
BEAUTY & HEALTH CONSULTANT

017 244 2982

No comments:

Post a Comment