Follow Us @theanabeautyandwellness

@theanabeautyandwellness

Saturday, January 7, 2017

KEKAL CERGAS BERSAMA PERFORMANCE DRINK

Entri asal : www.blognana.com (2014)

Salam Sabtu buat semua pembaca sekalian. Selamat berhujung minggu. Semoga hujung minggu anda digunakan untuk aktiviti yang bermanfaat. Entry kali ni, saya nak cerita tentang minuman tambahan yang hebat untuk kekalkan kecergasan anda.

Tadaaa!!!! Memperkenalkan Performance Drink! Minuman elektrolit dengan rasa oren sebenar, tanpa gula dan tidak bergas.


Ok, jom kita berkenalan dengan Mr Performance ni. Sebelum nak cerita manfaat Performance ni, saya nak kongsi sikit sejarah tentang minuman bertenaga ni. Performance ni merupakan minuman sukan pertama bagi para atlet di Amerika Syarikat. Ia direka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat. Para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih minuman ini sebagai pilihan utama mereka. Ini kerana minuman Performance telah banyak membantu mereka dalam mencipta rekod dalam bidang sukan dan juga pengembaraan.

Bekerja atau bersukan lasak boleh menyebabkan tubuh kehilangan nutrisi penting yang diperlukan. Performance merupakan pilihan paling ideal yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekalkan tenaga untuk kegiatan harian anda. Ia membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan. Performance juga terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.

UNIKNYA PERFORMANCE kerana ia mengandungi elektrolit penting dan mineral di mana ia membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan. Selain itu, ia juga baik untuk tindak balas saraf dan otot (sistem neuromotor).

Apa itu elektrolit? Meh saya terang sikit. Elektrolit adalah garam yang terionisasi iaitu terurai menjadi ion positif dan negatif dalam bendalir tubuh manusia. Elektrolit utama dalam tubuh adalah natrium, kalium, magnesium, kalsium, klorida, bikarbonat dan fosfat.


MANFAAT UTAMA PERFORMANCE :
  • meningkatkan daya ketahanan badan : memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, di mana ia menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal. Ia juga meningkatkan daya tahan otot di mana anda mampu untuk bertahan dalam jangka waktu latihan yang panjang.
  • membekal tenaga dan daya ketahanan fizikal : ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisma air. Mengandungi kalium, kalsium, natrium, fosforus, magnesium dan klorida. Performance juga dirumus khas untuk membekalkan tenaga fizikal bagi mereka yang aktif dalam kerja harian.
  • mencegah penyahidratan : badan akan kehilangan air bila dalam keadaan tertentu. Contohnya, berpeluh berlebihan bagi atlet, atau dalam keadaan demam, cirit birit dan cuaca yang panas dan kering. Performance Drink akan mengembalikan bendalir badan anda sekaligus mengurangkan kehausan dan juga melembapkan kulit.
  • mengekalkan paras gula : ia terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan mampu mempercepatkan penyembuhan akibat kecederaan otot.

SIAPA YANG SESUAI MINUM PERFORMANCE DRINK?
  • para atlet dan mereka yang aktif bersukan
  • mereka yang berpuasa
  • mereka yang menjalani pembedahan (diminum sebelum dan selepas pembedahan)
  • mereka yang sering tidur lewat malam 

Jom kita tengok testimoni pengguna Performance Drink : 

 





Anda sedang mencari suplemen terbaik untuk anak, suami, isteri dan keluarga tersayang?

Anda juga ingin seperti kami menjana pendapatan sampingan/ side income 3-4 angka sebulan?

Hubungi Nana untuk mendapatkan :

FREE CONSULTATION
and 
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE

Nana
Shaklee ID : 1104380

017 244 2982 ( SMS/Whatsapp )

No comments:

Post a Comment