Follow Us @theanabeautyandwellness

@theanabeautyandwellness

Saturday, January 7, 2017

OSTEMATRIX TERBAIKKK!!!

Entri asal : www.blognana.com (2014) 

Salam sejahtera buat semua pembaca. Dah lama juga tak menjenguk dan berceloteh kat blog ni. Sedar tak sedar dah nak hujung bulan. Itu ini semua nak kena settle. Tapi bersyukur sangat-sangat sebab masih diberikan nafas untuk meneruskan perjuangan hidup. Untuk berkongsi info kesihatan buat semua. Selagi masih ada nafas yang berhembus, saya akan bantu anda tak kira dari segi masalah kesihatan ataupun kewangan anda.


Entry kali ini saya nak story balik la tentang Ostematrix. Seperti yang anda dah sedia maklum dalam post saya yang terdahulu, Ostematrix ni adalah suplemen atau makanan tambahan yang mengandungi kalsium, magnesium, vitamin D3, zink dan pelbagai mineral lain. Khasiat dan kebaikan Ostematrix anda dah tahu kan? So, kali ni saya nak cerita pula tentang pengalaman saya sendiri mengamalkan Ostematrix ni.

Sejak kebelakangan ni, saya sering keletihan terutamanya bila tiba waktu malam dan bangun pagi. Badan kerap sakit-sakit dan lenguh di seluruh badan. Ini mungkin disebabkan saya tidak mendapat rehat yang mencukupi. Semenjak saya pulang dan selesai tugas di PWTC tempoh hari, kepenatan masih lagi mencengkam tubuh. Mana tidak, pergi kerja pagi, balik pula dah lewat malam. Demi komitmen tugas kan.

Saya terniat nak cuba Ostematrix lepas baca feedback positif kawan saya di FB beliau. Dan 2 hari yang lepas, saya telah ke cawangan Shaklee untuk ambil order dari pelanggan. Balik dari sana, saya keluar shopping la kejap. Dengan dukung baby yang baru berusia 3 bulan. Masa shopping memang tak ingat dunia. Tak terasa pun kepenatan tu. 

Tapi bila dah sampai rumah... aduh, betapa kepenatan tu sangat terasa. Lenguh segala kaki dan badan. Ibarat kena hentam dengan kayu je rasa. Malam tu juga saya telan 2 biji Ostematrix sebelum tidur. Ingatkan nak telan 4 biji, tapi disebabkan oleh saya ni agak liat nak telan pil (sebab takut tersangkut kat tekak..hihi) saya telan 2 biji je lah.

Malam tu, saya tidur lena macam biasa. Saya kalau siang kepenatan, memang akan tidur lena sepanjang malam. Yang saya paling tak sangka, bila bangun pagi tu. Macam magik pula kan. Seawal jam 6 saya dah bangun. Mula-mula saya bangun memang masih terasa ada sedikit kepenatan. Mungkin disebabkan posisi tidur yang tak betul. 

Saya bangkit dari katil dan berdiri untuk seketika. Tak disangka, kesakitan dan kelenguhan kaki dan badan malam tadi dah hilang! Serius! Saya rasa tak percaya pada mulanya. Sambil berkata dalam hati, 'biar betul, malam tadi aku makan pun 2 biji je'. Masih rasa tak percaya, saya buat senaman ringkas dalam bilik. Lenturkan kaki tangan dan badan. Kemudian kembali ke posisi asal dalam keadaan berdiri.

Saya garu kepala sambil pandang cermin. Tersenyum sendiri bila dapat merasa kehebatan Ostematrix. Memang sungguh tak sangka sebab saya kali pertama cuba makan Ostematrix tu. Sebab kebiasaannya sebelum ni, jika saya kepenatan dan mengalami sakit dan lenguh di badan, paling kurang pun dalam masa 3 hari baru dapat balik tenaga dan kecergasan badan yang normal. Baru hilang rasa lenguh-lenguh. 

Tapi kali ni saya dah tak perlu lagi tunggu 3 hari atau seminggu untuk hilangkan semua kesakitan tu. Dengan pengambilan Ostematrix, segalanya hilang sekelip mata. Setiap kali bangun pagi, badan terasa kembali cergas tanpa kesakitan lagi. Bersyukur sebab Ostematrix membantu saya untuk bekerja dengan lebih cergas lagi di siang hari.

Jika anda juga mengalami masalah yang sama seperti saya, jangan takut untuk mencuba suplemen Ostematrix yang sangat hebat ini. Berbaloi memang sangat berbaloi. Sekarang saya dah mula mengamalkan pengambilan Ostematrix secara konsisten. Supaya tubuh menjadi lebih sihat dan cergas sepanjang hari.

Sekali lagi saya nak kongsi dengan anda antara kebaikan Ostematrix adalah seperti berikut :-
  • menguatkan tulang
  • memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
  • meringankan stres
  • memperbaiki masalah haid
  • pengalkalian tubuh
  • memperbaiki hiperaktiviti perut dan masalah gastrik
  • dan banyak lagi manfaat lain

Antara testimoni yang lain :




Anda sedang mencari suplemen terbaik untuk anak, suami, isteri dan keluarga tersayang?

Anda juga ingin seperti kami menjana side income 3-4 angka sebulan?
Dengan bisnes online Shaklee, hanya menggunakan smartphone anda temui jawapannya..

Hubungi Nana untuk mendapatkan :

FREE CONSULTATION
and 
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE


Nana
Shaklee ID : 1104380

017 244 2982 ( SMS/Whatsapp )

No comments:

Post a Comment