Follow Us @theanabeautyandwellness

@theanabeautyandwellness

Sunday, January 8, 2017

SELAMAT DATANG NOVEMBER!

Bulan Oktober baru sahaja berlalu pergi. Tiada sesaat pun yang harus dikenang lagi. Bak kata lagu P. Ramlee kan, barang yang lepas jangan dikenang.

Memandangkan November baru sahaja bermula, masih belum banyak perkara yang nak saya kongsikan. Bukan tak ada perkara sebenarnya. Cuma keadaan kesihatan awal bulan yang tidak begitu mengizinkan. Ok, macam ni saya nak share sedikit la tentang ni.

Sejak beberapa hari lepas saya sering tidur lewat kerana menyiapkan beberapa artikel yang saya tulis untuk Ohibu iaitu satu media rasmi rujukan ibu-ibu di Malaysia untuk mendapatkan ilmu dan pengalaman seorang ibu. Sejak dari itu, saya mula sakit kepala sepanjang hari untuk 3 hari berturut-turut. Menganggap punca kurang tidur sebagai penyebab utama, saya pun cuba untuk tidur awal beberapa malam berikutnya.

Setelah 3 hari berturut, sakit kepala masih juga belum hilang. Baru saya perasan, sekarang dah masuk awal bulan. Maknanya tak lama lagi 'kawan baik' saya bakal tiba. Kepala berdenyut sehingga saya merasakan bengkak di bahagian tepi kepala. Otak pun terasa semacam mengembang. Urat juga boleh kelihatan di kawasan atas mata. Dashyatkan! Saya rasa hanya mereka yang pernah merasakan sakit ini sahaja yang tahu keadaan tersebut.

Namun disebabkan tanggungjawab, saya harus bertahan untuk menyiapkan semua perkara yang perlu saya selesaikan. Sehinggalah saat ini... Tiba-tiba saya terfikir. Daripada saya sentiasa menahan sakit kepala setiap bulan, lebih baik saya cegah daripada berlanjutan. Nampaknya bulan ni saya perlu menambah satu suplemen untuk masalah ni. Nak tau suplemen apa? 

GLA COMPLEX

Haa.. Inilah dia suplemen yang bakal menyelesaikan masalah saya. Masalah utama yang menyerang kebanyakan wanita ketika 'kawan baik' datang setiap bulan. GLA COMPLEX bukan sahaja mampu mengurangkan simptom PMS pada wanita, tetapi ia jauh lebih banyak khasiat. Jangan salah anggap  ye, kerana suplemen ini bukan hanya untuk wanita sahaja. Lelaki juga boleh!

Oklah, setakat ni sahaja untuk kali ni. Lain kali saya akan kongsi dengan anda apa khasiat hebat GLA COMPLEX ni. Malam ni harus rehat awal, sebab besok saya nak pergi seminar DAO!! Yeayyy!

Selamat malam semua. Jumpa lagi :)


Entri asal : www.blognana.com (2014)

No comments:

Post a Comment