Follow Us @theanabeautyandwellness

@theanabeautyandwellness

Saturday, January 7, 2017

SAATKU JATUH CINTA PADA SHAKLEE

Memang benar kata-kata Sifu Shaklee saya (Amir Awang). Dari mata turun ke hati. Ye, saya akui saya dah jatuh hati. Bukan dengan sifu saya ye. Tapi SAYA DAH JATUH HATI PADA SHAKLEE :) Syukur sangat-sangat sebab saya jumpa Sifu macam Amir.

Tersimpan 1001 cerita sebelum saya ditemukan dengan beliau. Pada mulanya saya nampak kawan FB saya buat pos tentang testimonial mak dia yang menggunakan produk OSTEMATRIX. Dalam hati masa tu dah teringat kat mak yang sering sakit-sakit kaki dan kebas di tangan. Kawan tu juga sebenarnya SID (Shaklee Independent Distributor). Tapi entah kenapa hati saya rasa tak confident pula nak join dengan dia. Saya ni jenis yang suka ikut apa kata hati.

Jadi, saya buat keputusan nak google tentang Shaklee ni. Dan akhirnya.... Blog Amir jadi macam magnet pada saya. Hehe... Belek punya belek, hati terus rasa tertarik dengan ceritera cinta Shaklee ni. Akhirnya saya ambil keputusan nak terus join dengan Sifu Amir. Tak habis dekat situ lagi cerita saya nak jadi ahli ni. Lepas saya kata nak join, saya tangguhkan pula nak bayar yuran Shaklee. Esok dan esok dan esok lagi. Sampailah sifu buat follow up kat saya.. Hehe... Mungkin masa tu saya fikir cuma nak try dulu produk Shaklee, jadi saya pun tak fikir saya perlu cepat ^_^ [ Sifu Amir mesti bengang masa tu kan :P]

Oklah, sebelum masa berlalu macam tu je, baik saya straight to the point apa yang saya nak cerita ni ye. Korang pernah tak dengar Shaklee? Mesti yang dah ramai tau kan tentang kehebatan Shaklee ni. Saya rasa satu Malaysia dah tau tentang kehebatan Shaklee sekarang kan. Ok, sekarang saya tak nak cerita dulu kehebatan Shaklee ni. Jangan risau, next post saya confirm akan kongsi dengan korang kelebihan Shaklee ni.

Yang penting saya nak kongsi dengan korang petang ni adalah bagaimana kita nak menjana pendapatan bersama Shaklee ni. Caranya senang je, cuma perlu bayar yuran keahlian serendah RM65 untuk seumur hidup. Untuk SEUMUR HIDUP tau. Tak perlu nak renew2 dah. Senangkan? Kemudian korang akan dapat starter kit dari Shaklee tentang bagaimana nak menjalankan perniagaan korang. 

Dari pengalaman saya yang dah pernah join kebanyakan MLM ni, ini adalah yang terbaik pernah saya join. Memang tak silap keputusan saya kali ni untuk join Shaklee. Bulan pertama je saya dah dapat balik modal saya join Shaklee ni. Malah lebih daripada jumlah yuran keahlian tu. Hebat tak? Pokok pangkalnya RAJIN BERUSAHA dan TAK PUTUS ASA.

Bagi korang yang tak pernah buat bisnes, yang tak pernah kenal Shaklee ni, korang memang tak perlu risau langsung. Sebabnya, kami di Shaklee seolah-olah sebuah keluarga yang saling membantu antara satu sama lain. Tujuan utama kami adalah bukan untuk kekayaan semata-mata. Yang penting dan yang paling utama ialah kita bantu orang. Niat tu penting, kena ikhlas. Bila kita bantu orang dengan ikhlas, Allah akan bantu kita balik setimpal dengan keikhlasan kita. 

Di Shaklee tiada istilah yang lama dan yang atas akan kaya dulu. Semua orang berada di level yang sama. Semakin gigih kita berusaha, semakin banyak pulangan yang kita akan dapat. Jangan risau, korang yang join ni tak perlu nak jumpa face to face pun dengan saya. Dunia kini di hujung jari je kan? Hebat kan teknologi zaman sekarang.. 100% online. 


Sebabnya kami di Shaklee ada group di FB, ada group di Whatsapp atau Telegram.. So, tak perlu nak risau langsung kan? Setiap persoalan setiap kemusykilan akan segera dijawab oleh ahli2 dalam group. Bercerita tentang group saya, memang saya salute la, sebabnya masa mula-mula saya join Shaklee ni, memang saya langsung tak tau apa2 tentang produk Shaklee. Tapi saya amat bersyukur, sebab dengan bantuan keluarga2 Shaklee saya ni la saya sekarang dah boleh berdiri sendiri. Tidak bergantung sepenuhnya pada upline saya.

Untuk pengetahuan korang juga, sebelum saya aktif dan betul2 serius menjalankan Shaklee ni, saya pernah cuba produk2 Shaklee. Seluruh keluarga saya ajak cuba mengikut masalah kesihatan masing2. Sebabnya saya nak tau, betul ke seperti yang ramai war-war kan produk Shaklee ni hebat, sehinggakan doktor pun mengesyorkan pada pesakit supaya terus amalkan vitamin Shaklee ni.. Mak, kakak ipar dan saya sendiri semua try produk ni. Nahhh...baru je consume untuk lebih kurang 3 minggu, masing2 ada kesan. Kalau tak percaya tanya mak dan kakak ipar saya sendiri. Hehe...

Dari situ saya dah nampak kebenaran cerita yang selama ni orang2 di luar sana war-war kan. Ia bukanlah cobaan tapi betul2. Produk ni memang betul2 berkesan. Terdetik pula di hati saya nak tolong kawan2 dan saudara mara lain yang juga ada masalah kesihatan. Maka dari situ la..bermulanya kisah hidup saya bersama Shaklee... Dan dari situ juga lah saya jatuh cinta pada pandangan pertama pada Mr. Shaklee :D

Perkongsian ini adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri dan tidak diciplak dari mana2 cerita. Ada kaitan dengan yang hidup dan yang hidup itu adalah DIRI SAYA.....

Salinan entri asal : www.blognana.com (2014)



Anda sedang mencari suplemen terbaik untuk anak, suami, isteri dan keluarga tersayang?

Anda juga ingin seperti kami menjana side income 3-4 angka sebulan?
Dengan bisnes online Shaklee hanya menggunakan smartphone anda temui jawapannya..


Hubungi Nana untuk mendapatkan :

 
FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!






Nana

Shaklee ID : 1104380

017 244 2982 (SMS/WhatsApp)
 
LEBIH BANYAK ANDA BERKONGSI DENGAN ORANG LAIN
LEBIH TINGGI NILAI SAHAM ANDA
LAKUKAN KEPADA ORANG LAIN SEBAGAIMANA ANDA
MAHU MEREKA LAKUKAN KEPADA DIRI ANDA


No comments:

Post a Comment