Follow Us @theanabeautyandwellness

@theanabeautyandwellness

Monday, January 9, 2017

RAHSIA MUDA JELITA RITA RUDAINI

 

Siapa pernah tengok IG Rita Rudaini mesti tau apa yang Rita amalkan untuk kekal sihat dan cantik. Bukan setakat amalkan, malah Rita sendiri pun ambil keputusan untuk jadi ahli terus masa tu. Ini bermakna Rita percaya produk yang beliau amalkan adalah yang terbaik untuknya.

Memang betulkan? Kalau kita tak percaya dengan produk yang kita amalkan untuk kekal cantik dan sihat, buat apa kita nak amalkan. Setiap amalan haruslah disertai dengan keyakinan. Yakin dengan produk itu, produk ini kita akan jadi seperti yang kita impikan. Jika masih rasa ragu-ragu dan was-was tentang produk, baik jangan amalkan. Tu nasihat saya pada diri sendiri dan juga pembaca sekalian.

Sempena promosi Vivix kali ni, saya nak senaraikan apa keistimewaan yang akan anda dapat dari pembelian promosi kali ni. Banyak terlalu banyak sampaikan saya sendiri pun teruja. Mana taknya, banyak benda percuma. Hihi... Tapi malangnya, yang percuma ni bukan untuk kami ahli lama. Keistimewaan ni untuk ahli baru sahaja. Untungkan ahli baru :) Jom, tak nak borak kosong panjang-panjang, saya nak cerita promosi yang sangat best kali ni.


Antara keistimewaan yang anda dapat bila beli 2 botol VIVIX ialah :

KEAHLIAN PERCUMA. Dengan setiap pembelian ini, anda akan dapat keahlian percuma tau! Anda dah jimat RMXX untuk sepanjang hidup anda. Lepas ni anda bolehlah kongsi manfaat kesihatan bersama ahli keluarga dan kawan-kawan dan buat pembelian dengan harga ahli sahaja! Tak risau nak suruh orang lain order lagi kan :)

1 BOTOL VITALEA PERCUMA. Lagi hebat kan? Dah dapat keahlian percuma, dapat lagi sebotol multivitamin percuma. Untung ke untung? Kalau nak beli ni harga sebotol dah RM9X tau!

DISKAUN 5%. Wah!! Ini memang osem kan? Dah bagi banyak benda percuma, dapat juga lagi diskaun ni! Siapa yang tak suka diskaun kan kan kan?? Harga ahli dah dapat, kena bagi lagi diskaun 5% dari harga ahli tu. Siapa nak bagi keistimewaan berganda macam ni kan? Memang untung banyak der! Rugi gila kalau tak rebut peluang ni.

DAPAT BONUS! BONUS! Weeeee dapat bonus lagiii. Suka tak? Suka tak? Mana tak suka kalau cash masuk poket kan? Ha, yang ni nanti anda akan dapat bonus balik atas pembelian anda tu. Nak lagi bonus banyak banyak banyak? Boleh tanya saya nanti macam mana caranya.

BISNES KIT PERCUMA! Ini pun percuma juga tau! Lagi peluang best la untuk anda! Boleh belajar buat bisnes untuk tambah wang poket kan! Tambah-tambah nak raya dah ni.

KOS PENGHANTARAN PERCUMA. Haaa, sampai kos penghantaran pun dibagi percuma tau! Semuanya percuma percuma dan percuma!

Kenapa? Macam tak percaya ke? Hihihi.... Tapi malangnya, anda terpaksa juga percaya sebab ini kenyataan. Bukan cobaan, bukan main-main :D

VIVIX sesuai untuk semua peringkat umur. Jadi seisi keluarga boleh menikmatinya. BACA SINI untuk mengetahui kebaikan dan khasiat VIVIX.

Nak tau ramuan hebat dalam VIVIX? Jom KLIK SINI.


<3 LEBIHKAN PENJIMATAN, UTAMAKAN KESIHATAN <3


Perlukan konsultasi untuk masalah kesihatan anda dan keluarga?

Hubungi :

Nana
017 244 2982 
FB : https://www.facebook.com/mylunaede 
FB Page : https://www.facebook.com/theanabeautynwellness

No comments:

Post a Comment