Follow Us @theanabeautyandwellness

@theanabeautyandwellness

Sunday, January 8, 2017

VIVIX AGEN ANTI PENUAAN TERHEBAT

Entri asal : www.blognana.com (2014)
 
VIVIX... Nama yang indah. Namanya seindah khasiatnya. Apa yang indah sangat pada minuman botani ni ye? Pasti anda pun tertanya-tanya dan nak tau apa kehebatan Vivix yang sebenar kan. Ok, saya rasa dari saya membebel panjang lagi dalam entry ni, baik saya kongsi terus cerita tentang Vivix.

VIVIX MINUMAN BOTANI

Vivix adalah sejenis minuman campuran unik botani polygonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberi Eropah dan lobak ungu. Ramuan ini kaya dengan polifenol. Polifenol adalah bahan kimia tumbuhan yang berfungsi sebagai anti-oksidan untuk melindungi sel-sel dalam badan anda daripada kerosakan oleh radikal bebas. Selain daripada mampu dalam melawan radikal bebas, ia juga memiliki kemampuan sebagai agen anti-penuaan.

Penyelidikan membuktikan bahawa radikal bebas adalah penyebab utama dari penyakit-penyakit degeneratif seperti kanser atau barah, penyakit kardiovaskular iaitu kolestrol dan jantung, diabetes, strok dan juga lain-lain masalah kesihatan. Jadi, polifenol ini amatlah diperlukan oleh badan kita untuk mencegah dan juga mengelakkan penyakit yang sama daripada berulang kembali.

Radikal bebas punca pelbagai penyakit kronik





Vivix merupakan suplemen anti-penuaan yang terbaik di dunia. Ramuan aktif yang ada di dalam Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang melambatkan penuaan pada tahap sellular. Ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada 4 mekanisma utama penuaan. 4 mekanisma penuaan pada tahap sellular adalah :  

Kerosakan DNA  
Setiap hari, sel-sel tubuh kita diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA Serangan ini akan merosakkan pangkalan data genetik, di mana ia akan menghasilkan satu typo iaitu kesilapan dari genetik yang asal, di mana keadaan ini akan menganggu fungsi sel di dalam tubuh. Vivix mampu  melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Ujian klinikal menunjukkan ramuan yang terkandung di dalam Vivix mampu mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

Penurunan Tenaga Oleh Sel-Sel Yang Kian Menurun
Mitochondria iaitu lebih dikenali sebagai penjana tenaga di dalam sel, di mana ia menghasilkan tenaga untuk sel-sel di dalam badan untuk menjalankan kerja. Semakin umur kita meningkat, kecekapan mitochondria juga semakin menurun di mana ia akan memberi kesan penurunan juga pada fungsi sel di dalam badan. Dengan pengambilan Vivix, mampu menggalakkan biogenesis iaitu pembentukan baru mitochondria di mana ia akan meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

Penimbunan Protein AGE
Protein AGE (Advanced Glycation End-Product) iaitu bahan yang menjadi faktor kepada penyakit seperti diabetes, arterisklerosis, kegagalan fungsi buah pinggang dan juga penyakit Alzheimer. Ia terbentuk apabila protein bergabung dengan gula berlebihan di dalam badan kita. Penimbunan berlebihan protein AGE menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu dan mengubah aktiviti normal sel di dalam tubuh kita. Ramuan di dalam Vivix berfungsi untuk melambatkan pembentukan protein AGE.


Ramuan yang terkandung di dalam Vivix merupakan ramuan semulajadi yang kaya dengan pelbagai khasiat untuk kesihatan anda. 4 ramuan semulajadi di dalam minuman Vivix ini adalah : ANGGUR MUSCADINE, LOBAK UNGU, ELDERBERI EROPAH dan POLYGONUM CUSPIDATUM. Setiap ramuan tersebut mempunyai khasiat dan manfaat tersendiri. Saya akan terangkan lebih lanjut tentang khasiat setiap ramuan tersebut dalam entry yang akan datang.

Antara khasiat Vivix adalah untuk :
  • sebagai anti-oksidan yang mampu melawan radikal bebas
  • mampu membantutkan dan mengurangkan perkembangan aktif sel kanser sehingga 50%
  • mampu meredakan penyakit urat, migraine, selesema dan lain-lain penyakit
  • mencegah penyakit degeneratif seperti kanser, jantung, strok dan juga lain-lain
  • mampu menurunkan paras gula dalam plasma darah bagi pesakit diabetes
  • sebagai agen anti-penuaan yang terbukti berkesan

Antara manfaat Vivix untuk kesihatan anda
Vivix untuk semua



Berikut adalah testimoni pengguna yang sudah merasakan kehebatan Vivix dalam kehidupan mereka. Kesihatan adalah benda berharga yang paling mahal daripada semua benda yang mahal di dunia. Tanpa tubuh badan yang sihat, kita tidak akan mampu untuk melakukan apa-apa.

Testimoni 1
Testimoni 2

Testimoni 3


Testimoni 4
Testimoni 5


Hargailah kesihatan anda sementara anda masih mampu untuk menjaganya. Tak salah kita berbelanja lebih untuk menjadi sihat. Kerana nilai sebuah kesihatan tiada bandingannya. Wang boleh dicari jika kita sentiasa sihat. Tapi wang akan menjadi susah dicari sekiranya kita sendiri sudah tidak mampu untuk melakukan apa-apa kerja untuk mendatangkan wang tersebut. Wang dari pemberian orang lain pastinya jauh beza dari wang hasil titik peluh kita sendiri kan. Jadi, hargai kesihatan anda, keluarga dan anak-anak anda, juga ibu bapa anda. Jika bukan untuk keluarga yang tersayang, untuk siapa lagi kan?

Ok, rasanya cukup dulu cerita tentang Vivix kali ni. Anda dah tau kan, apa manfaat, fungsi dan kebaikan Vivix untuk kesihatan kita. Jumpa lagi kita dalam entry yang akan datang tentang manfaat ramuan yang terkandung dalam minuman botani ini.

Anda sedang mencari suplemen terbaik untuk anak, suami, isteri dan keluarga tersayang?

Anda juga ingin seperti kami menjana pendapatan sampingan 3-4 angka sebulan?

Hubungi Nana untuk mendapatkan :


KHIDMAT RUNDINGAN PERCUMA 24/7
dan 
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE


Nana
Shaklee ID : 1104380

017 244 2982 ( SMS/Whatsapp )

No comments:

Post a Comment